Sunday, February 22, 2004

I dig this song, This was one of the winners of the Himig Handog Love Songs contest Written by Ted Reyes & Jeff Antiporda and interpreted by none other than Rico Blanco... I really like this song, I've just finished downloading this song and it's still playing in my head...

Sing with me...

Bye Bye Na

Eto na ang gabi
na ikaw ay aalis
at iiwan mo ako

Sa lahat ng gabi
Ito ang ayaw dumating
sana ay umaga na

Tatawagan mo pa rin ba 'ko
Susulatan mo pa ba ako
Tayo parin ba 'ng dawala
Kahit... na

Bye bye na
aalis ka na
Bye bye na rin ba
sa ating alaala

Meron kang makikita
mas higit pa sa akin
pag ika'y malayo na

Wag mong lilimutin na narito lang ako
hawak ang larawan mo


so long...?

++_ _+ _ _++

It takes time to heal...
Takes time to gather strength...
to face and look up at the sky at the world...

It would take time to be whole again...

rain fell at 1:22 am

No comments: